Malaysia Deals

RM100 Petronas Fuel Card Selling Fast @ RM80 Using Lazada Voucher Code (Mobile App TODAY ONLY) 20% Discount

Petronas Fuel Card Reloadable GiftCard Kad Minyak RM100

Petronas Fuel Card Reloadable GiftCard Lazada Malaysia Discount Offer Promotion

Click here to open Lazada Mobile app and checkout using Lazada Voucher Code Malaysia: WOW20A to get 20% discount (maximum RM15 OFF). Valid today only. Alternatively, you can enter the RM5 OFF RM25 purchase Lazada voucher code here (valid both mobile app & website) to get RM5 discount (RM95 - RM5 = RM90).
Lazada Mobile App Malaysia PETRONAS Fuel Card (Reloadable)
This fuel card functions like a prepaid card that can be used for purchases at any PETRONAS stations in Malaysia.

The Value of the card is RM100.

You can reload the card and check your balance anytime in - store.

This fuel card is not returnable or refundable for cash.

Just use at petrol pump debit card slot, insert the card, remove the card, choose language, choose value, type the value RM, enter, type near at pump keyboard the RM value. Take the nozzle pump as usual, after finished put the nozzel and wait for receipt.

Promosi Diskaun PETRONAS Kad Minyak Petrol RM100

Antara faedah-faedah sekiranya anda menggunakan kad ini ialah ia lebih menjimatkan masa dan tenaga, terutamanya bagi mereka yang mempunyai masalah penyakit dan sukar untuk bergerak jauh ketika berhenti di stesen minyak berkenaan. Dengan Gift Card, anda tidak perlu lagi berjalan ke kaunter untuk membuat bayaran. Anda hanya perlu menggunakan kad minyak ini di pam sahaja seperti kad kredit.

Ini bermakna anda tidak perlu membuang masa pergi ke kaunter dimana kadangkala cashier terbabit sibuk dengan pelanggan-pelanggan lain termasuk yang membeli makan ringan di dalamnya. Anda tidak perlu beratur di kaunter seperti dulu lagi. Malah anda tidak perlu terkejar-kejar untuk memilih pam yang berdekatan dengan kaunter. Kad ini amat sesuai kepada mereka yang sering mengisi minyak di waktu puncak atau pun ketika stesen minyak di kawasan masing-masing sibuk dengan pelanggan.

Jika dulu, anda terpaksa menunggu giliran di pam minyak, kemudian ke kaunter bagi me mbuat bayaran. Kini, segalanya berubah. Gift Card memudahkan urusan anda. Malah anda juga boleh "Top-Up" kad anda di mana-mana stesen minyak petronas di seluruh negara. Top-Up paling minima kad ini hanyalah RM10 sahaja.

Juga amat sesuai kepada para mahasiswa di Institusi Pengajian Tinggi yang menggunakan motorsikal, kerana had isian minyak adalah tidak ditetapkan.

Ibubapa boleh top-up kad minyak terbabit dan boleh digunakan hanya untuk mengisi minyak. Ia bermakna anda tidak memberikan wang tunai kepada anak anda bagi kegunaan minyaknya yang takut disalahgunakan.

Link

Malaysia Freebies Samples Giveaway

Malaysia Sale Discount Offer Deals

Malaysia Promo Codes / Voucher Codes

Free Updates!

Get FREE weekly update of popular deals and tips delivered to your email.

Never miss a deal again!

Sign up