Malaysia Deals

PLUS Highway Toll Rebate 20% Using PLUSMiles Card / 10% Discount Using Touch 'n Go 18 October 2017

PLUS Highway Toll Rebate Malaysia Deepavali Discount Offer Promotion

PLUS Malaysia Berhad (PLUS) menawarkan rebat tol sehingga 20 peratus serta mengeluarkan jadual perjalanan bagi membantu mengagihkan trafik pada cuti perayaan Deepavali yang akan datang.

Rebat tol 20 peratus tersebut ditawarkan sepanjang hari pada 18 Oktober. Ia merupakan sebahagian daripada langkah PLUS untuk menghargai sokongan orang ramai terhadap perkhidmatan lebuh raya PLUS.

Sementara itu, pengguna kad Touch 'n Go pula berpeluang menikmati rebat tol sebanyak 10 peratus pada tarikh tersebut.

Penawaran rebat 20 peratus untuk transaksi menerusi kad PLUSMiles adalah untuk menghargai kesetiaan dan sokongan pemegang kad PLUSMiles. Manakala, rebat 10 peratus tersebut diberikan untuk semua transaksi elektronik lain di lebuh raya PLUS.

Rebat tol pada kali ini diberikan bagi perjalanan kenderaan Kelas 1 (kenderaan ringan dengan 2 gandar dan 3 atau 4 roda kecuali teksi) melebihi 100 kilometer yang membuat transaksi tol di plaza-plaza tol di semua lebuh raya kendalian PLUS. Ia ditawarkan sepanjang hari pada tarikh tersebut.

Pada 18 Oktober nanti, orang ramai masih perlu membayar tol dengan kadar biasa. Rebat tol 20 peratus dan 10 peratus tersebut akan dimasukkan ke dalam kad PLUSMiles atau kad Touch 'n Go (dalam bentuk Tambah Nilai) apabila orang ramai menambah nilai kad mereka di pusat-pusat khidmat pelanggan PLUS di antara 15 November hingga 14 Februari 2018 yang akan datang.

Rebat ini tidak meliputi transaksi tol di plaza tol Bukit Kayu Hitam, Bangunan Sultan Iskandar, Tanjung Kupang dan Jambatan Pulau Pinang.

Link

Malaysia Freebies Samples Giveaway

Malaysia Sale Discount Offer Deals

Malaysia Promo Codes / Voucher Codes

Free Updates!

Get FREE weekly update of popular deals and tips delivered to your email.

Never miss a deal again!

Sign up