Malaysia Deals

Free 2 Sachets of Chek Hup Ipoh White Coffee Sample Giveaway 1 August 2016 - 31 January 2017

Free Chek Hup Ipoh White Coffee Sample Giveaway

FREE Sachets of Chek Hup Coffee Giveaway

This free sample giveaway starts on 1 August 2016 and ends on 31 January 2017, except on Saturday, Sunday and public holiday. 2 free sachets of Chek Hup coffee will be given to first 50 participants that qualify every day except on Saturday, Sunday and public holiday.

Who wants some FREE coffee? ;)

Come join our “Snap for 2 FREE Sachets of Chek Hup” giveaway today!!!

It's easy! Simply take a photo of Chek Hup logo from anything (eg. product packaging, poster, advertisement, mobile truck, FB... etc), and send it to us via Whatsapp or SMS at +6017-8800994, together with your personal details in this format:
NAME <space> ADDRESS <space> NRIC NO.

Terms & conditions apply

PENTING: Sila baca Terma & Syarat yang telah ditetapkan sebelum menyertai Program “Snap for 2 FREE Sachets of Chek Hup” ini. Dengan menyertai Program ini, Peserta dianggap telah membaca, memahami dan bersetuju dengan segala terma dan syarat serta akur dengan keputusan yang telah ditetapkan.
  1. Program ini terbuka kepada warganegara Malaysia dan penduduk tetap di Malaysia yang berumur lapan belas (18) tahun ke atas pada 1 Ogos 2016. Mereka yang merupakan pekerja-pekerja atau ahli-ahli keluarga terdekat kepada pekerja-pekerja Chek Hup Sdn. Bhd., syarikat-syarikat sekutunya, serta agensi-agensi pengiklanan/promosi/perhubungan awan dan pengedar-pengedar adalah tidak layak menyertai Program ini. Pihak penganjur adalah berhak untuk mengesahkan kesahihan penyertaan yang telah dihantar dan meminta dokumen sokongan, termasuk kad pengenalan daripada peserta.
  2. Setiap peserta layak untuk hantar SATU [1] penyertaan sahaja dan hanya nombor telefon yang berdaftar dengan pengendali perkhimatan telekomunikasi di Malaysia dan alamat di Malaysia sahaja dibenarkan untuk menyertai Program ini.
  3. Dua (2) sampel pek kecil (sachets) percuma Chek Hup akan diberi kepada setiap 50 peserta pertama sahaja yang layak setiap hari kecuali hari Sabtu, Ahad dan cuti umum.
  4. Program “Snap for 2 FREE Sachets of Chek Hup” ini bermula dari 1 Ogos 2016 dan berakhir pada 31 Januari 2017, kecuali hari Sabtu, Ahad dan cuti umum. Penyertaan yang dihantar selepas 31 Januari 2017 akan dibatalkan secara automatik.
  5. Pemberian sampel pek kecil (sachets) percuma adalah seperti berikut dan akan dikirimkan kepada setiap pemenang melalui kiriman biasa:

    2 X Sampel Pek Kecil Chek Hup (mana-mana perisa yang ditentukan oleh pihak penganjur)

    Pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab sekiranya pemenang tidak atau lambat menerima sampel pek kecil tersebut. Pihak penganjur juga tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kesulitan, kerosakan, kehilangan atau apa-apa perkara yang berlaku semasa proses penghantaran.
  6. Pemberian sampel pek kecil percuma yang ditawarkan adalah mengikut sementara stok masih ada dan tidak boleh ditunaikan. Pihak penganjur berhak untuk menukar kepada sampel lain mengikut nilai wang yang sama tanpa notis.
  7. Pemberian sampel pek percuma tidak boleh dipindah milik dan tidak boleh ditukar kepada bentuk wang Ringgit Malaysia atau kepada produk-produk lain sama ada sepenuhnya atau sebahagiannya.
  8. Jika didapati ada pertikaian tentang identiti peserta, pihak penganjur berhak mengenalpasti identiti peserta tersebut mengikut budi bicara mutlak.
  9. Pihak penganjur berhak untuk menyiasat kes-kes penipuan atau gangguan sebelum penyertaan ditentukan. Jika didapati ada penipuan atau gangguan mengikut budi bicara mutlak pihak penganjur, penyertaan peserta tersebut akan dibatalkan serta-merta.
  10. Dengan menyertai program ini, peserta dengan ini bersetuju dan memberi kebenaran dan hak sepenuhnya kepada pihak penganjur untuk menggunakan nama, alamat, gambar, butir peribadi, gambar, dokumen dan maklumat peserta tanpa sebarang bayaran royalti bagi tujuan pemasaran, pengiklanan, aktiviti perdagangan dan publisiti dalam apa-apa cara dari semasa ke semasa.
  11. Segala keputusan oleh pihak penganjur dalam segala isu atau perkara berkaitan Program “Snap for 2 FREE Sachets of Chek Hup” adalah muktamad. Pihak penganjur berhak untuk menukar Terma dan Syarat serta maklumat berkaitan pemberian sampel pek kecil percuma dan/atau berhak membatalkan program ini sepenuhnya, bila-bila masa, tanpa sebarang notis dan tanpa liabitli terhadap mana-mana individu dan pihak. Segala keputusan oleh pihak penganjur adalah muktamad dan segala surat-menyurat dan rayuan dalam apa-apa bentuk tidak akan dilayan.
  12. Segala perbelanjaan, tanggungjawab, liabiliti untuk menyertai program ini, penerimaan/penggunaan hadiah atau apa-apa perkara lain adalah ditanggung sepenuhnya oleh peserta sendiri. Pihak penganjur tidak bertanggungjawab atas sebarang tanggungan dalam sebarang bentuk yang timbul atau dialami oleh peserta dan/atau pihak ketiga secara langsung atau tidak langsung, yang berkaitan dengan program ini, penerimaan/penggunaan hadiah atau apa-apa perkara lain.
  13. Pihak penganjur dan semua pihak lain yang terlibat dalam program ini, termasuk pengarah, pegawai dan ejen mereka tidak bertanggungjawab dalam apa-apa cara sekalipun terhadap yang berikut.
  • campur tangan oleh pihak yang tidak berkenaan semasa program ini;
  • sebarang bentuk gangguan teknikal dan kesilapan elektronik atau manusia dalam pengurusan program dan pemprosesan penyertaan;
  • sebarang penyertaan yang hilang, dicuri, rosak, salah hantar, atau tidak diterima; dan
  • semua liabiliti (termasuk kematiaan) sama ada disebabkan secara langsung atau tidak oleh penyertaan dalam program ini dan penerimaan/penggunaan hadiah.
Link

Malaysia Freebies Samples Giveaway

Malaysia Sale Discount Offer Deals

Malaysia Promo Codes / Voucher Codes

Free Updates!

Get FREE weekly update of popular deals and tips delivered to your email.

Never miss a deal again!

Sign up